kolmapäev, 24. august 2016

Mõni tsitaat

Mul on siin vana dateerimata lugemispäevik, kust leidsin täitsa head tsitaadid ROBIN SKYNNERI ja  JOHN CLEESE'i raamatust "Elu ja kuidas sellega toime tulla".

*
"Halbadest kogemustest saab õppida vaid halva olukorraga toime tulema. Õppimisvõimalus on aga väike, võrreldes sellega, mis saaks suheldes endast kõrgemal vaimsel tasandil tegutseva inimese/organisatsiooniga."

Jah, see on kindlasti tõsi.
Liiga palju räägitakse sellest, kuidas halvad kogemused meid 'õpetavad' ja liiga vähe sellest, kui palju nad meid rikuvad ja laastavad.


*
"Mida suurema stressi all inimesed on, seda vähem hoolivad nad teiste tunnetest."

Jah.
Ma olen mitu inimest stressiperioodil üksi jätnud, sest nad on muutunud väljakannatamatuteks - õelateks, haavavateks, solvavateks, kibedateks...
Ma pole just suurem asi sõber :). Välja arvatud iseendale :D!


*
"Tervemad inimesed ei valeta nii palju, kuna nad aktsepteerivad end tervikuna, ka oma negatiivseid jooni ja tegusid. Mitte nii terved inimesed seevastu valetavad end paremaks ja ei söanda ka teisi kritiseerida, kuna nad ei suuda aktsepteerida reaalsuse halvemat poolt."

Jaa, ja kriitilised inimesed on tavaliselt ka enda vastu üsna armutud...
Üldse, iga kord, kui keegi imelikult käitub, mõtlen ma, et küllap ta kohtleb ennast samamoodi...

Kommentaare ei ole: