teisipäev, 13. september 2016

Päevikud

Mul on mitu märkmikku, kuhu ma märgin igasuguseid asju, näiteks:
- mida ma unes näen;
- mida ma söön;
- sada üksikasja enesetunde kohta;
- päevaplaan ühel pool, tegelik ajakasutus teisel pool ajatulpa;
- 365 Questions & Answers on selline märkmik, kus iga päeva kohta on mingi küsimus ja see mahutab viia aasta vastused. Sealt saad vaadata, kuidas sa muutud, sest kuigi näib et iga päev on samasugune nagu eelmine, saad sa  näiteks viie aasta kaheksanda aprilli sissekandeid nähes aru, et elu on tegelikult pidevas muutumises.
(See on nüüd kellegi teise pilt, guugli abil leitud, aga minu oma on seest samasugune.)

- viie-aasta-märkmik ilma küsimusteta, kuhu panen lühidalt kirja, mis juhtus või kuidas ma end tunnen vms
- ja otsatu arv igasuguseid erimärkmikke tarot', mõtteterade, tsitaatide, luuletuste, laulusõnade jms jaoks.


Aga nüüd hakkasin kolme asja kokku ühte märkmikku panema.
Vasakule poole üles kirjutan, millega ma päeva jooksul hakkama sain,
alla: mida ma vaatan, kuulan, loen, uurin jne.
Paremale poolele kirjutan tavaliselt järgmisel hommikul, mis eelmisest päevast kõige rohkem meelde jäi.

Täitsa meeldib see süsteem!


Tegin pilte ka ja enda meelest udustasin inimeste nimed ära, aga kui mõni jäi, siis võib tänada õnne, et valgus on üliniru ja pildid tuhmid :)








Ahah, hõbedane pliiats ("homme on meil") ülemisel pildil paistab fotol väga selgelt silma, 
aga tegelikkuses on must paremini loetav.


2 kommentaari:

Kylli ütles ...

365 Questions & Answers - see tundub nii huvitav :) Kust sa selle hankinud oled? :)

karikate emand ütles ...

Jah, see on üks hirmus tore asi! :)
Ja veel vahvam, et see saadeti mulle kingituseks, USA'st.

Hakkasin seda otsima Amazonist, aga siis nägin, et meie Rahva Raamatusse on see ka müügile jõudnud! Link on siin:

https://www.rahvaraamat.ee/p/m%C3%A4rkmik-q-a-a-day-5-year/36398/en?ean=9780307719775

Sisevaate lisan kohe blogiteksti juurde.

Küsimuste näited:

11. juuli / If you were a literary character, who would you be?
5. juuni / what was the last fruit you ate?
2. aprill / Who do you feel closest to?
14. veebruar / Did you kiss someone today?

... jne - vahva märkmik tõesti :)
Mul läheb esimene aasta viiest, aga olen juba mõelnud, et täidan seda mõnda harilikku märkmikku edasi, kui praegune täidetud saab.