neljapäev, 20. oktoober 2016

Mõni '5' on teistest tähtsam

Olen täna VT'ga FB Messengeri kaudu sõnumeid vahetanud, et ta ei unustaks enne koju tulekut kooli tualettruumi kasutada jne :D  Veel pidime seletama, miks ma valisin tema sallile teatud arvu silmuseid. Loogiline oleks olnud üks silmus vähem, arvutasin valesti ja mõtlesin, et servas üks lisanduv parempidine silmus näha ei jää ja... Aga tema pidi õpetajale seletama, miks ta nii valis (:D) ja siis konsulteeris kärmelt minuga :D
Reeglina me koolipäeva jooksul ühendust ei pea.

Tõttöelda pole ma sellel õppeaastal vaevunud ka tema internetipäevikut eriti vaatama - ainult kui ta kehalises hinde saab, sest iga 'kolme' eest saab ta ju šokolaadi! :D
Paraku pole tal neid sel veerandil rohkem õnnestunud saada ja šokolaadid ootavad minu sokisahtli tagumises nurgas...

Aga kuna ma täna juba temaga tihedalt vestelnud olen, siis viskasin juba pilgu ka sisevõrku ja nägin, et inimeseõpetuses oli täna vaimse tervise teemaline tunnikontroll ja VT oli selle saanud arvestusliku 5+ ('tavalised hinded' on kahvatud, 'arvestuslikud hinded' tumedad ja paksud). Inimeseõpetus on ilmselt selline aine, kus reeglina ainult 'viisi' pannaksegi, aga ... teatud põhjustel oli mul sellist rammusat hinnet sellisel teemal niiiiiiiii tore näha :)
Et... vaimne tervis kontrolltööga kontrollitud ja saab hindeks 5+.
Naiss! :)


Tegelikult on VT isegi solvunud, kui selgub, et ma pole kolm nädalat tema kooliasjade vastu huvi tundnud :D
Täna ma saan vähemalt näidata, et olen kursis ja valmis kiitma kukkuma! :D


- - -


Vetsu lammutavad onud on nii kenad, et püüavad mingeid juppe vahetada alumise ja ülemise korteri kaudu, et meie sein võimalikult puutumatuks jätta. Praegu on seal kaks lõikeauku plaadiruutusid mööda - see on siiski midagi muud, kui lihtsalt kuvaldaga kogu seina purustamine. Aga eks lõpptulemust tuleb veel mõnda aega oodata.

Kommentaare ei ole: