neljapäev, 17. august 2017

Ebaoriginaalset nalja

Ebaoriginaalset selles mõttes, et pole minu naljad :)



"Armasta asju ja kasuta inimesi - sa ei saa ju inimeste eest asju osta!"
:'D

***

Ja veel, kusagilt Instagramist:


***


... "come to pass" on viimases reas, keegi oli selle juba enne mind maha lõiganud :)

Nalja kättesaamiseks peab vist paraku teadma, mis häälega Galadriel seda ütleb...

Ma saatsin need pildid muidu Väikule, aga tundub, et mind ajavad need palju rohkem naerma :D
(aga mis mind ei aja, eks? ainult Mees suudab võistelda minuga selles, et keda rohkem asju naerma ajab :D, tema on ka selline ... kerge-meelne naerulemb.)

***

Aa, oot, mul on ju paar originaalset nalja ka!

Või vähemalt ... Mees naerab hullumoodi, kui ma ... ebaemalikult käitun...

Üksvahe VT pidas dieeti ja Mees hakkas muretsema. Ta küsis minult, kas VT üldse sööb ka midagi?
Mina vangutan pead: "Minu meelest küll mitte!... Võibolla ta tahab surra..." Seejärel kergelt ja rõõmsalt õlgu kehitades: "Aga noh, mis me ikka teha saame!"

Tegelikult see polnudki nali, lihtsalt Meest ajas mu reaktsioon naerma. :p


Siis jälle sai kell juba üks päeval ja VT'd pole ikka näha olnud.
Mees imestab: "Kas VT magab ikka veel."
Mina teen rahulikult süüa: "Kui ta veel surnud pole, siis magab ta siiamaani."

Mees jälle naerab nii et pisarad silmas, tuleb ja kallistab ning ütleb: "Sa meeldid mulle nii väga!"
:D
Meil saab augustis 18 abieluaastat täis (mis 18? - ma pole veel nii vanagi! :D) - oleks päris kole, kui ei meeldikski... :p

Kommentaare ei ole: