reede, 4. august 2017

Päevikuvärki ka naaatuke!

Eelmise kuu pabereid ka siia veel...


Üks lootustandev mõte Teal Swanilt (et enesearendajad lõpetavad valgustatuse taga ajamise ja hakkavad autentsust kõige tähtsamaks pidama, seda lähimas tulevikus; mulle tundub ka, et see töötab paremini!) ja panin siis Emmakese ja Issakese jaoks lõpuks kirja selle laulu, mis ma lasteaias tegin. Lihtsuse pärast tegin nii, et iga salmirida algab uuelt noodirealt, sellepärast pole üleminekud õiged, ja ausalt öeldes ma loodan rohkem sellele, et rütm on neil meeles, nii et ainult noodikõrgused on olulised - niigi kulus üle poole tunni selle kirja panemise peale :D

***


Veel üks lemmik! Prinditud.

***

Nii, eelmisel kuul juhtus selline pöörane asi, et tegin täitsa palju trenni.
Karta on, et see jääb väga erandlikuks kuuks, sest iseenesest tahaks iga päev natuke lihaseid tugevdada, kuid kuu keskmine tuleb ... oeh, ma ei tea, kas isegi kaks päeva tuleb, sest sageli ei tee ma palju kuid järjest mitte ühtegi kätekõverdust või kükki, ja kui teen, siis tõesti kahel-kolmel päeval...
Ma kardan, et mu kuu keskmine on 1,2 trennipäeva.
Ja noh, siis ma ka teen kuni viitsin.
Hingeldamise ajal vaatan Instagramist pilte :)
ja ma ei tee kunagi nii, et hakkaks higistama :D
Sellise "ägeda" trenniga suudan teha max 7 kätekõverdust ja 25 kõhulihast, kõik muu on nii, et ... paarkümmend sekundit teen :D

Kõige olulisem asi, mida treenida, on minu meelest kestev madal kükk-iste. Seda läheb vaja avalike käimlate külastamisel, et nagu peaaegu istud, aga mitte päris.



Need kolmnurgad on lihtsalt sodimine :), neil tähendust pole :)


***

Aga seda et... mulle küll väga meeldis musta-sinise-halli-valgekirju päevik, kuid käed teevad iseenesest värvilist lapitehnikat. Tänakirjutatu:


"Dior" oli lehe peal juba kirjas, mina ainult kleepisin.

Ma hakkan vist nii tegema, et iga päeva jaoks on neli lehekülge:
üks avaneb värvilise-lapilisena, teine must-valgena, pluss hallid pildid ka ehk...

Kommentaare ei ole: