reede, 1. detsember 2017

Tänane nunnunurgake

Mul on arvutis selline kataloog nagu 'POOLELI' ja selle sees omakorda kataloog 'eilne'. Seal hoian ma linke, millega tegelemist ma pole veel lõpetanud, ja suurem osa asju on mitte sõna otseses mõttes läbi lugemata või lõpuni vaatamata, vaid segadus, üllatus või meeleliigutus on veel nii suur, et ma ei saa öelda, et olen teadvustanud ja omaks võtnud, et selline asi on maailmas olemas - ikka veel imestan.

No vaat, üks selline lühike video on paarikuusest kurdist beebitüdrukust, kes kuulmisaparaadi abiga esimest korda ema häält kuuleb ja sellele väga emotsionaalselt reageerib.



Mitte ei ole raatsinud seda 'pooleli' olevate linkide hulgast ära kustutada ... äkki nüüd, kus selle siia lingin, saan oma kataloogi veidi kergemaks ... Kui ei saa, siis tõstan selle kausta, mis kannab nimetust "imeline" :D

Kommentaare ei ole: